torsdag 26 juni 2014

Sommarlov!

Tja bloggen!

Har precis fixat mig för jag ska snart sätta mig i bilen mot Norrköping till Bråvalla!!!!!! Att jag äntligen kommer få se mitt älskade favorit band, är så lycklig just nu!!!!!! :D

Fick en dålig start på Sommarlovet men tycker jag har tagit igen det med att umgås med mina fina vänner haft så sjukt kul den senaste veckan. Träffat massor med folk som jag inte träffat på ett tag sjukt kul att man fortfarande håller kontakten.

Så nu står Bråvalla på schemat med mycket roligt folk som redan är där så det ska bli sjukt kul, sedan åker jag förmodligen till USA i slutet utav sommaren ser fram emot det så sjukt mycket.

                       Krogen!!
                Dubbel regnbåge
    Bild på mig Albin och Millan's hand
Selfiee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar