fredag 6 juni 2014

Friday

Hola!

Nu är alla betygsatta i skolan och det innebär att jag inte har något kvar att göra så det känns så otroligt bra! Jag har verkligen försökt mitt bästa detta året och det märks verkligen skit kul när det går bra för en gångs skull. Kan verkligen ta sommarlov med bra samvete över att jag gjort mitt bästa. Det var frivilligt att gå till skolan i Onsdags men jag och Elisa krigade oss till skolan trots det och jobbade på med uppgifter som fan, så duktiga vi var! Jag fick även A på min engelska redovisning så blev rätt nöjd med det dock skulle jag gjort denna presentation i början av 2:an men bättre sent än aldrig ;)

Jobbade idag och ska jobba hela helgen, efter det så beger jag mig till Stockholm till min pojkvän! Kommer stanna där i 3-4 veckor så ser fram emot det as mycket. Idag blir det att åka och träffa Victoria lite och sedan Albin, det var länge sedan jag träffade de båda så det ska bli kul.


                                Krogen med Elisa
       Jag och Elisa gjorde oss i ordning för utgång

               Oliver och jag myser framför tv:n
                       Söta Pancakes ute i koppel


Ciaoo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar