måndag 30 juni 2014

Bråvalla!!!

Godmorgon!

Sitter just nu i Skype med André och Wille och ska snart göra mig i ordning för ska snart dra iväg till Liseberg med några av mina vänner, sjukt kul!

Bråvalla var så jävla kuuul!!!!! Fy fan va lycklig jag var när jag såg Kings Of Leon, jag och Tobias hade väntat i över 1 timme på dem inte för att de var för sena men om man vill stå långt fram få man vänta länge. Jag stod längst fram så jävla coolt och Jared (den snygga) stod och tittade på mig och loog aaah lite starstrucked blev jag haha. Sen gjorde han tumme upp åt mig hehe och jag är 100% att det var till mig tror inte han gjorde det till killarna som stod bredvid mig :S ^^.

Såg även massor med andra band som var sjukt bra som The Hives! Fett bra, de är ju Svenska också as kul! Sen så träffade jag Emil där också vilket var ett bra tag sedan sist haha så det var sjukt kul.

Ända sen Bråvalla har jag blött näsblod varje morgon :S skit konstigt 



      Bilen som är med i Harry potter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar