tisdag 20 maj 2014

Godnatt.

Hej.

Jag har precis kommit hem ifrån Stockholm och det var underbart att få spendera lite tid med min kille och det var skitkul att vara statist i serien.

Allt blev dock inte som jag tänkt på grund utav många saker och jag har fått tagit en del skit för detta även om det inte var mitt fel egentligen. Jag är så otroligt trött för att ta skit ifrån andra och för andra..

I vilket fall som helst så blir det skola i morgon (så otaggad) sedan så hade jag tänkte sova hos Elisa för vi hade bestämt det :D Så det ska bli otroligt kul har inte ens varit hos henne ännu så det är verkligen på tiden nu.

Nu säger jag godnatt.
-A

         Min nya tröja och lilla Oscar ^^

          Jätte goood frozen yoghurt !!

                   Oscar sover lite 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar