lördag 17 maj 2014

Stay With Me

Hej!

Dessa dagar har varit så sjukt långa och jag är så utmattad av allt nu känner jag och vill bara ha lite ledigt. Istället jobbade jag idag och ska jobba i morgon men det är inte så länge så det ska nog gå bra tror jag.

Jag var även statist för SVT i Torsdag inför en ny serie och sedan jobbade jag som volontär för dem igår och det var inte alls lika kul tyckte jag. Vi fick demonstrera lite som statister och så jag fick hålla ett plankat som det stod typ ''Nalle Puh's vän är Nasse och hur cool e han'' haha. Så den skylten fick jag hålla hela dagen i Torsdags men det var ändå ganska kul.

Kvällen har jag spenderat med Nathalie och vi har bara myst lite och ska kanske åka till Göteborg klockan 1 i natt och hämta min kära broder och hans vänner från krogen.

I morgon så åker jag och Nathalie till Stockholm för att vara statister inför SVT's serie (en annan serie än den jag var med i veckan) och den här serien tycker jag jätte mycket om så det ska bli skit kul! Så ska packa lite snart men behöver inte speciellt mycket men så att jag bara kan åka iväg i morgon.

Juste ja jag färgade även håret ljusare förra veckan. 



           Jag och Elisa demonstrerar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar