måndag 5 maj 2014

Stockholm

Hola!!!!!!

Kom hem för en stund sedan och det är skönt att bara ta det lugnt känner jag, kanske borde plugga lite senare men får se ifall jag orkar.

I Onsdags så åkte jag och Sofia upp till Stockholm/Gävle först till Stockholm och hämta upp Oscar sedan vidare till Gävle där Andreas bor. Fy fan vad jobbigt det var att köra hela vägen haha, körde i cirka 7 timmar sträck men det var det värt tycker jag.

Jag och Oscar åkte ''hem'' till Stockholm igen och var där några dagar och då gick vi på bio på ''The Other Woman'' och den var as bra!!! Verkligen min typ utav film kände jag, Oscar tyckte den var helt okej men inte jätte bra haha.



          Jag och Oscar på tåget till äckel Gävle


4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Va kul att ni har det så bra #Oscarärenlögnare

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snälla sluta läs och kommentera min blogg..

      Radera
  3. Hej! Tänkte bara fråga hur mycket din longboard kostade som du köpte 2011 den från madrid? :) Finns den på hemsidan för hittar ej den!

    SvaraRadera