måndag 14 april 2014

Krogen!

Helgen innan jag åkte till Stockholm så drog jag och Elisa ut på krogen (hennes första gång) sjukt kul, hela den helgen var sjukt kul! Vi gjorde nog den roligaste ''busringningen'' på väääldigt länge om inte någonsin haha.

Vi tog cyklarna till stan för vi missade bussen haha, det spöregnade så vårt (mest mitt såklart) smink rann as mycket. Så hade vi tagit på oss ''tönt'' glasögon och jag har egentligen ingen aning om varför men vi tyckte att det var en sjukt bra idé dock så hjälpte de att skydda vårt smink lite ifrån regnet. Vi tar på oss mössa och vantar. Vantarna ser typ ut som att vi mördat ett djur och tagit på oss det så fluffiga var dom haha. Sen så fanns det ingenstans att sitta så vi satte oss bredvid en gubbe som satt och åt medan vi väntade på våra homieees. Efter ett tag in på kvällen kommer en kille och räcker fram mobilen och har skrivit en låååång anteckning som egentligen var ifall han fick låna en tändare haha. Då ingen av mig och Elisa röker så hade vi inte det så han suckade och gick istället och fortsatte att GLOOOOO på oss hela jävla kvällen. Sen hände massor med saker som jag inte ens orkar skriva för det var roligt men TPL haha. Kan iaf säga att det tog lååång tid för oss att ta oss hem igen och vi kom fan inte hem tidigt ^^.

                                 
                                               Haha jag orkar inte med den här bilden!!
                                 

                                  

                                  
                                                  Tur vi inte gick ut såhär haha
                                 

                                 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar