tisdag 15 april 2014

History

Hola!

Sitter och kollar lite på tv medan jag väntar på att Oscar ska sluta skolan och känner att jag har väldigt ont i huvudet för att jag inte gått ut, så funderar på ifall jag kanske ska ta en promenad om en stund.

I natt sov jag otroligt bra eftersom jag fick så dåligt med sömn förra natten så behövde jag verkligen sova ut den här natten. Tror jag somnade runt 11-12 framför en Disney film som vi kollade på, Oscar tycker det är så tråkigt att jag alltid ska somna framför filmerna haha.

Tänkte att jag skulle försöka skriva klart min historia uppgift som jag skrev på igår eftersom jag nästan blev klar så kan jag lika gärna skriva klart den nu när jag ändå inte har något bättre för mig. Har skrivit runt 4 sidor haha men har inspelningar som är cirka 2 timmar och jag måste lyssna på varenda sekund så det tar ju lite tid och är en del att skriva.

Här kommer lite bilder på mina söta djur som jag saknar!

Aja hörs senare pusshej!





 Mitt fina armband ifrån mina föräldrar

 Ifrån våran Sleepover hos mig
 Texas ser lite förvirrad ut som vanligt
 Puss<3 p="">
 Pancakes slappar lite efter en lång dag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar