måndag 14 april 2014

Stockholm

Godmorgon!

Vaknade för ett tag sedan och har sovit riktigt dåligt i natt då jag inte mått speciellt bra i natt men mår mycket bättre nu.

Befinner mig just nu i Stockholm och har varit här sedan i Torsdags och åker även hem på Torsdag då jag måste jobba i helgen, lite segt för jag hade gärna stannat tills på Måndag.

Eftersom Oscar är i skolan just nu så tänkte jag att jag kanske skulle försöka plugga lite då jag har fått uppgifter över lovet för tydligen så tycker min lärare att vi ska jobba på lovet. Just den lektionen är så jävla rörig ingen förstår någonting och vi börjar med nya saker hela tiden osv.

Jag hittade även en affär som ägs av en amerikansk tjej och hon säljer kläder och skor ifrån USA och då så hittade jag massor med Cheerleading kläder och de var så fina!! Så min kära mamma köpte en Cheerleading tröja åt mig och den är as snygg!!!!!



Lite dålig bild på tröjan men kan ta en bättre bild någon dag ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar