onsdag 22 januari 2014

Pancakes!


Ett tag sen jag skrev här kände jag haha, har inte känt att jag haft lust till att blogga.

Sitter just nu och skajpar med dom bästa (Erik och Elisa) och dom tvingar mig att blogga haha :/  Elisa är en väldigt ärlig och snäll person som jag kommit nära nu det senaste året.

På Fredag kommer bli en as bra dag för då får jag min älskade löööön!! Så jag och Elisa bestämde oss för att gå och sola på Fredag på rasten för vi båda känner att vi är väldigt bleka haha.

Om exakt 1 vecka så är jag i London, dom kommer och hämtar mig klockan 3 på natten så lär ju vara väldigt trött!

Ciaooo bitches
                                        Min söta kanin Pancakes! 
                          Mitt armband som jag fick i julklapp! 
           Övernattning med dom bästa!
             Jag sover lite i skolan
                     Pancakes

          

3 kommentarer:

  1. Åh, du är så snäll Amanda! Tycker exakt samma om dig och jag är så himla glad att vi har lärt känna varandra och kommit så nära varandra på så kort tid! Du är en underbar person, en av de som står mig närmast. Du är bäst and I love u girl! :D <3

    SvaraRadera
  2. Va glad ja blir! Tycker också du är skit söt, gillar ditt leende speciellt! Så fint! Så glad att ja börjat lära känna dig och hoppas också att vi kan lära känna varandra bättre, längtar som fan tills du kommer till sthlm! <3

    SvaraRadera