söndag 2 februari 2014

London!

Hello!!!!!

Va skönt att få en dag att vila känner jag med tanke på att jag nu spenderat 3 dagar i London och sprungit runt så fötterna bara värker. Det var sjukt kul i London och vi shoppade massor med saker och spenderade jätte mycket pengar haha. Vi shoppade varje dag hela dagarna långa haha vilket var väldigt jobbigt för kroppen men samtidigt så kul, We shopped until we dropped! Lite så kändes det som ibland faktiskt det var så otroligt skönt att få sitta för man hade gått så lååångt och länge. 

Kom hem igår natt eftersom vårt flyg var cirka 1 timme sent så blev det senare men det var sjukt skönt att få komma hem och sova i min egen säng faktiskt. När jag var på väg hem kom jag på att ingen är ens hemma haha. Så nu sitter jag här i min ensamhet men snart kommer Victoria!! Plus jag tänkte åka och hämta hem min lilla vovve ^^

Här är några bilder som jag tog i London! Jag tänkte fota lite av det jag köpt och lägga ut det här när jag orkar ^^ 

Victoria's Secret såklart jag tror vi vart där 4 gånger eller något
Disney affären

Några av våra påsar ifrån ena dagen

En jätte god Frozen yoghurt den var så himla gooood!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar