lördag 14 december 2013

Warm Bodies!

Heeeej!!!!!!!!!!

Äntligen Lördag och har spenderat min Lördag på jobbet så har fått en del gjort känns det som har dock fått rätt ont i fötter och ryggen av att stå hela dagen men det var det värt. Ska även jobba i morgon och sen efter måste jag verkligen plugga har jätte många inlämningar nu den här veckan som ska in nu innan jullovet. Ska även iväg till London snart med jobbet och jag längtar så otroligt mycket det kommer bli så jävla kul!

Kollade på Warm Bodies förut och den var verkligen jätte bra vill typ se om den igen eller att det ska komma ut en 2:a. Ni som inte har sett den borde verkligen se den!

Ne men nu ska jag nog försöka plugga lite sen sova så ciaooo.

haha Oscar som sitter och spelar, har även tagit bilden av Elisa ^^

haha jag och Elisa i Stockholm
Har ju även klippt mig, lite dålig bild men såhär ser jag ut nu ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar