måndag 1 februari 2016

En lång månad

Hej!

Då var det måndag igen och har jobbat hela förra veckan och var borta med jobbet hela helgen så har inte kunnat vila ut mig heller och ska iväg och jobba ikväll också. Det känns lite mycket med ett sådant här jobb och jag vet inte om jag är rätt person att jobba som det. Min pappa sa att det skulle vara ett sådant jobb som man inte kan släppa när man kommer hem heller och det stämmer väldigt bra dock så trivs jag med dom jag jobbar med och det är oftast ett ganska roligt jobb men när utbrotten kommer ifrån hennes sida så blir allt bara så dåligt och jag mår väldigt dåligt utav det. Jag vill inte känna att man bara väntar på nästa utbrott eller utskällning för att man inte alltid hör eller man har lagt något fel.

Min flytt o andra sidan har varit bra men saknar min familj så oerhört mycket men har varit hemma ganska mycket nu i Januari så kommer nog inte orka åka lika mycket denna månaden. Jag måste köra bil helt själv i 5 timmar dit och sen 5 timmar hem det blir väldigt jobbigt tillslut. Tåg och buss hatar jag att åka och så måste ja ha skjuts in till centralen osv så det orkar jag inte heller haha. Jag känner att jag jobbar lite mycket för att känna mig riktigt hemma än vilket är lite synd jag vill åka in till stan och hitta på saker nu när det börjar bli lite varmare ute. Nästa vecka är jag i alla fall ledig 4 dagar så det känns väldigt skönt och välbehövligt.

Nu ska jag duscha och sen storhandla inför veckan.

Har tyvärr inga nya bilder så får lägga in dom nyaste som jag hade ^^

Hoppas ni har en jättebra dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar