fredag 8 januari 2016

Flyttat till Stockholm

Godmorgon!

Har inte bloggat på flera år tror jag men jag känner att jag behöver skriva av mig och förväntar mig inte att någon direkt ska läsa men har den öppen ifall mina kära vänner och familj skulle vilja läsa någon gång.

Klockan är nu 08:06 vilket är väldigt tidigt för mig men jag ska iväg och jobba snart. I Tisdags så flyttade jag upp till Stockholm vilket har varit en dröm sedan jag gick i 7:an, jag ville inget annat då än att flytta hit. Jag tycker det har varit roligt men väldigt jobbigt, längtar massor till min familj men jag antar att det är vanligt speciellt när man är så nära sin familj som jag är.

Jag visste aldrig hur svårt det faktiskt skulle vara att flytta, nytt jobb, nytt boende och bo ensam det har jag väldigt svårt för. Jag som trodde att bo ensam skulle vara roligt och skönt men jag tycker det är väldigt läskigt haha. Allt detta som jag känner är normalt och det är en vanesak att bo ensam eller att bo med sin familj, jag får helt enkelt vänja mig.

Nu måste jag käka upp och sen åka, ha en underbar dag!
Här är en bild ifrån halloween på elisa, jag och Oscar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar