torsdag 27 mars 2014

Plugg!

Hej!

Har så otroligt tråkigt så tänkte at jag lika gärna kan blogga lite. Har precis gjort klart två uppgifter och lämnat in de så det känns skönt ändå men tänkte snart duscha och sedan fortsätta på 2 andra uppgifter..

Sitter i soffan med söta Texas som typ snarkar haha jätte gulligt är rädd för att väcka honom ^^

I morgon blir det att åka till Göteborg med klassen för att filma Stylist SM så det ska ganska kul tycker jag och chill för då slipper vi ha några andra lektioner och slutar runt 12 istället för 2 hehe. Tycker även det är kul att se när de sminkat
sig för de blir så himla coolt och jag önska att jag också kunde sminka så bra men får kanske gå någon kurs framöver när jag har tid för att lära mig lite mer i alla fall.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar