måndag 3 mars 2014

Måndag..

Hola!

Sitter ju nu på rese och väntar på bussen, kände att jag inte mår så bra idag så åkte hem och tänkte vila och så hoppas jag att det är bättre i morgon.

Igår var jag på tatueringsmässa med Nathalie och jag blev allt väldigt sugen på att skaffa en till tatuering faktiskt dock vet jag inte vad jag vill ha så tänker nog vänta med det tills jag vet vad jag vill ha.

Jag har ju inte hunnit lägga ut bilder på de saker jag köpte i London så jag tänkte att jag skulle göra det när jag orkar ^^

Tänkte även boka biljetter till estocolmo för tänkte åka dit över påsklovet var där hela sportlovet och det kändes så skönt att komma iväg lite. 

Ciaoo
         Alla hjärtansdag blommor 😍

        Mitt hår luktar nog gott ^^

                  Rovdjurs ögon 



          Lilla söta pancakes 😍😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar