måndag 25 november 2013

KOL

Hola!

Känns lite som att det är Söndag idag faktiskt eftersom jag har jobbat hela helgen så har inte riktigt varit ledig men klagar inte då det känns bra att jobba! Dock inte igår för jag mådde så jävla dåligt fy fan trodde jag skulle falla ihop när som helst typ.

 Däremot så var det ganska kul för det var en kille som handlade så gav jag honom kvittot så räckte han fram en lapp till mig. Så sa han att jag skulle höra av mig någon gång haha! Jag fattade typ inte vad han mena föst så jag svara va? Så sa han att det var hans nummer på lappen och han hade till och med skrivit sitt namn haha. Så det var lite gulligt dock ringde jag aldrig och har inte tänkt att göra det heller eftersom han såg ut att vara runt 30 och jag är ju 18 så kändes som att han kanske ska satsa på lite äldre ^^ Det är ganska modigt ändå att våga göra något sådant ändå det hade jag nog aldrig vågat faktiskt.

Ne men tänkte nog antingen plugga eller så kanske jag ska testa och spela lite lol eftersom jag inte hunnit spela ännu och jag laddade ner det för några dagar sedan.

Bjuder på två snygga cambilder för orkar inte ladda upp ifrån mobben!

Ciaooo
Jag och söta Texas som myser ilte ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar